torstai 30. elokuuta 2012

Yksikätinen vasuri

Oikeasti olen oikeakätinen ja samalla tottunut myös siihen, että käsiä on käytössä kaksi kipaletta. Mitäs nyt kun käsiä on vain yksi ja sekin vielä vasen?

- hiustenpesun hoitaa mies
- en saa hiuksia ponnarille
- kynsienleikkuun hoitaa mies (tai no ei hoida enää.. leikkasi sormenpääni lähes verille)
- en voi käyttä housuja joissa on nappi ja vetskari
- en pysty ajamaan autoa
- minun 30-vuotinen suhde pepsodenttiin on vaihtunut colgateen
- kuka puristaisi finnini?
- en saa auki lasten nokkamukien kansia -> mahtaakohan maidon kaato pöydälle lisääntyä
- minulla on yhdet rintsikat (tuubi), jotka saan itse päälleni
- yksikään omistamani pitkähihainen ei mahdu oikeaan käteeni. toivon leutoa syksyä ja alkutalvea
- ei nauhakengille
- olen vapautettu kakkavaipanvaihdosta (onhan niitä tullut jo vaihdettuakin..)
- en pysty taputtamaan, kun 1-vuotiaani ottaa ensiaskeleitaan
- kaupoissa (varsinkin vaateliikkeissä) minua on kohdeltu todella ynseästi
- näppäillessäni tunnuslukua, en saa peitettyä näppäimistöä
- en pysty paloittelemaan pihviäni
- juustohöylällä tulee 1 cm x 1 cm minipaloja
- käsialani näyttää ekaluokkalaisen tuotokselta
- no ainakin vasurini vahvistuu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti